Νέα

Τάσιος, Joussen και πολλά θέματα στο νέο τεύχος του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Κυκλοφόρησε στην έκθεση Horeca 2022, το τεύχος Ιανουαρίου του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού του Τουρισμού, ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Με αποκλειστικές συνεντεύξεις του προέδρου της ΠΟΞ Γρηγόρη Τάσιου και του διευθύνοντος συμβούλου της TUI Fritz Joussen, αλλά και με πλήθος ενδιαφερόντων θεμάτων, το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, διανεμήθηκε σε ολόκληρη την έκθεση, αλλά και στους επισκέπτες.Κάποια από τα πολλά και ενδιαφέροντα θέματα του τεύχους, είναι τα ακόλουθα:

-TUI – ΠΝΑΙ: Η Ρόδος παγκόσμιος φάρος για βιώσιμο μετασχηματισμό των προορισμών διακοπών | Η πρώτη παρουσίαση της πρωτοβουλίας “The Rhodes Co-Lab” – 1st Sustainable Global Tourism Destination, μετά την ανακοίνωση του project από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου, πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο, ενώπιον των εκπροσώπων των φορέων του τουρισμού, των παραγωγικών τάξεων και της αυτοδιοίκησης.

-Antigon Urban Chic Hotel: Με απόλυτη επιτυχία το λανσάρισμα των οικολογικών amenities DPLANET | «Θετικές» και «πολύ θετικές», είναι οι αντιδράσεις των πελατών του πεντάστερου boutique Antigon Urban Chic Hotel στην Θεσσαλονίκη, μέλους των Leading Hotels of the World, του ομίλου HotelBrain, στα οικολογικά -παγκόσμιας καινοτομίας- amenities DPLANET.

-Γρηγόρης Τάσιος: Μακρύς και ανηφορικός ο δρόμος για την ανάκαμψη | ΦΠΑ και μη μισθολογικό κόστος στο τραπέζι | Η μετάβαση σε ένα βιώσιμο τουρισμό, σε βιώσιμους προορισμούς είναι αναγκαιότητα | Η αύξηση της δαπάνης των τουριστών το 2021 ήταν μάλλον συγκυριακή | Καθυστέρηση στο ειδικό χωροταξικό του Τουρισμού | Στοίχημα η αναβάθμιση των υπηρεσιών και υποδομών εκτός ξενοδοχείου

-Fritz Joussen: Στο 90 – 100% η κίνηση το 2022, σε σύγκριση με τα προ πανδημίας επίπεδα | Οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν, λέει εμφατικά στην συνέντευξη που παραχώρησε στο ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου TUI Fritz Joussen, με την ευκαιρία της συμφωνίας με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για το “The Rhodes Co–Lab“.

-ΝΟΝΙΚΑ ΜΠΑΚΑ: Προτεραιότητα η διαχείριση αποβλήτων και η μείωση της σπατάλης τροφίμων | Με πολυετή εμπειρία και υψηλή τεχνογνωσία και στον κλάδο της πιστοποίησης των τροφίμων, η TÜV AUSTRIA Hellas, δραστηριοποιείται έντονα στην προσπάθεια διαχείρισης αποβλήτων και μείωσης της σπατάλης τροφίμων, τονίζει σε συνέντευξή της η κα. Νόνικα Μπάκα, Head of Legal Compliance Services Division και Head of Tourism Inspection & Certification Department.

-ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΗΝΑ: LE MONDE – Κορυφαία επιλογή στις τουριστικές σπουδές | Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος LE MONDE έχει απόλυτη εξειδίκευση στις ξενοδοχειακές, τουριστικές και γαστρονομικές σπουδές. Είναι πιστοποιημένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (U.N.W.T.O), μέλος της ένωσης EuroCHRIE (European Council of Hotel, Restaurant & Institutional Education) και της WACS (World Association of Chef Societies).

-ΞΕΕ: Βαρύ το αποτύπωμα της πανδημίας στα οικονομικά των ξενοδοχείων | Το αποτύπωμα της πανδημίας στα βασικά οικονομικά μεγέθη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, καταγράφει η ετήσια έρευνα του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων, με τίτλο : «Οι επιδόσεις των ελληνικών ξενοδοχείων το 2021». H έρευνα διενεργήθηκε για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) κατά το διάστημα 22 Νοεμβρίου- 31 Δεκεμβρίου 2021, είχε ως δείγμα 1.122 ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

Ολόκληρο το τεύχος για ηλεκτρονική ανάγνωση, ΕΔΩ.

________________________________________

 

Η  KSD λειτουργεί από το 1995, με συνεχώς διευρυνόμενο τομέα δραστηριοτήτων. Ανάμεσά τους ο τομέας των εκδόσεων, με την κυκλοφορία του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, του μοναδικού μηνιαίου περιοδικού στην Ελλάδα και των ετήσιων, ξενόγλωσσων εκδόσεών του (MONEY & tourism, GELD & Tourismus, όπως και τη ρωσική έκδοση του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ).

Επίσης, από την KSD κυκλοφορεί το EXPERIENCE GREECE, στις χώρες του Αραβικού Κόλπου, με την «υπογραφή» του HARPER’S  BAZZAR, του Νο1 περιοδικού σε πωλήσεις στον χώρο της μόδας, καθώς και μία σειρά από εταιρικά έντυπα (ASTIR MAGAZINE, HERTZ OPEN ROAD, PARADISE, του ξενοδοχειακού συγκροτήματος Porto Carras, DESTINATION του ομίλου Μήτση, κ.λπ.).

Παράλληλα, η εταιρία δραστηριοποιείται δυναμικά στην δημιουργία, παραγωγή και εκτύπωση εταιρικών εντύπων, διαθέτοντας ένα ευρύ πορτφόλιο έργων και πελάτες της τις μεγαλύτερες εταιρίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ανάμεσά τους και οι κορυφαίες ξενοδοχειακές μονάδες στη χώρα.

Υπό την «ομπρέλα» της KSD βρίσκεται, επίσης, ο μεγαλύτερος ενημερωτικός ιστότοπος για τον ελληνικό Τουρισμό, money-tourism.gr, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ελληνική, αγγλική, γερμανική και ρωσική γλώσσα.

Στον επιχειρηματικό ιστό της εταιρίας, ιδιαίτερη σημασία έχει ο τομέας των hotel amenities, όπου η KSD, εκπροσωπώντας αποκλειστικά για την Ελλάδα το ιταλικό εργοστάσιο ALLEGRINI, προσφέρει μια ευρεία γκάμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης (hotel amenities), την οποία εμπλουτίζουν και σειρές ελληνικής παραγωγής. Τα προϊόντα αυτά συνδυάζονται από ποικιλία ειδών πρώτης ανάγκης για τον επισκέπτη – φιλοξενούμενο ενός καταλύματος, όπως παντόφλες, μπλοκ σημειώσεων, στυλό, κ.ά..

Ακόμη, αξιόλογη παρουσία έχει η KSD στη διαχείριση και ανάπτυξη social media, καθώς και στο αντικείμενο των δημοσίων σχέσεων.

 

Για περαιτέρω πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της KSD

www.ksd.gr

Μενού