Με μία συνέντευξη που θα αφήσει εποχή, με έναν άνθρωπο που έχει συμβάλει καθοριστικά στην διαμόρφωση της ελληνικής, τουριστικής-ξενοδοχειακής βιομηχανίας, πολλά κι επιτυχημένα, άλλα μικρότερα κι άλλα μεγαλύτερα, ελληνικά, success stories, έγκυρα ρεπορτάζ, όλα τα τελευταία νέα για τον ελληνικό, αλλά και τον διεθνή Τουρισμό και πληθώρα μόνιμων στηλών, κυκλοφόρησε το τεύχος Ιανουαρίου 2020 του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ&ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», το μοναδικό μηναίο περιοδικό του χώρου, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ.
Στο πρώτο τεύχος της νέας χρονιάς, σε μια από τις σπάνιες πλέον συνεντεύξεις του, χειμαρρώδης κι αποκαλυπτικός, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Sani/Ikos και τέως πρόεδρος του Σ.Ε.Τ.Ε., κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, παίρνει θέση για μια σειρά θεμάτων της επικαιρότητας και τοποθετείται σχετικά με το παρόν και το μέλλον του ελληνικού Τουρισμού. Ενώ δίνει την είδηση πως μετά το Ikos Andalusia, το οποίο ανοίγει στις αρχές Μαΐου, νέα, σημαντικά projects του ομίλου είναι στα «σκαριά».
Εξαιρετικό ενδιαφέρον στο νέο τεύχος έχει το άρθρο για την αλληλεπίδραση του Τουρισμού στο Περιβάλλον, της βουλευτού Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, κας Κατερίνας Νοτοπούλου, όπως και το άρθρο για την πολιτιστική, ποιοτική και ανθρώπινη διάσταση του Τουρισμού, που «υπογράφει» ένας «γκουρού» του χώρου, ο πρόεδρος του ομίλου Συμβούλων MTC Group, κ. Νότης Μαρτάκης.
Σημείο αναφοράς στην πλούσια θεματογραφία του τεύχους, αποτελεί η τελευταία έρευνα των βρετανικών ταχυδρομείων, για τους πιο value for money τουριστικούς προορισμούς για τους Βρετανούς ταξιδιώτες, στην οποία η Κέρκυρα αναδεικνύεται στον πιο «συμφέροντα» ελληνικό, τουριστικό προορισμό, με την καλύτερη σχέση «ποιότητας – τιμής».
Εξίσου ενδιαφέρον έχει και η πρόσφατη έκδοση του Βαρόμετρου του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), του πρώτου τουριστικού Βαρόμετρου για τη νέα δεκαετία, σύμφωνα με την οποία στο 1,5 δισ. ανήλθαν οι διεθνείς τουριστικές αφίξεις το 2019, σημειώνοντας νέα αύξηση, αν και με μικρότερο ρυθμό της τάξης του 4%, ενώ καλές είναι οι εκτιμήσεις και για το 2020.
Στη δημοσιογραφική ύλη του περιοδικού ξεχωρίζουν τα δύο αφιερώματά του, το ένα στα στρώματα και τα πρϊόντα ύπνου, όπου προβάλλονται οι κορυφαίες εταιρίες, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, στην ελληνική αγορά και το δεύτερο στις Digital Hospitality Solutions, όπου παρουσιάζονται όλες οι καινοτόμες προτάσεις, οι οποίες απλοποιώντας τις εσωτερικές διαδικασίες και εξοικονομώντας χρόνο ενασχόλησης του προσωπικού, συνεισφέρουν στη μεγιστοποίηση του τζίρου και, παράλληλα, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη.
Την ύλη του περιοδικού, συμπληρώνουν, όπως πάντα οι καθιερωμένες, επιτυχημένες, μόνιμες στήλες του, με νέα από την ελληνική, αλλά και τη διεθνή τουριστική επικαιρότητα.