Νέα

Mε αυξημένο τιράζ, στην XENIA, το νέο τεύχος του «Χ&Τ»

Σκληρές αλήθειες από τον Αλέξανδρο Βασιλικό

Στην πρώτη του μεγάλη συνέντευξη ο γ.γ. του Ε.Ο.Τ., Δημήτρης Φραγκάκης

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Κερδοφόρο το 72,5% των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων

Με αυξημένο αριθμό αντιτύπων κυκλοφόρησε το τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού «ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ», το οποίο έκανε το «ντεμπούτο» του στην έκθεση Xenia, στο τριήμερο 23-25 Νοεμβρίου 2019, στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, στην Αθήνα. 

Παράλληλα, διανεμήθηκε και στο πολύ ενδιαφέρον συνέδριο του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, στο οποίο η εκδίτρια εταιρία KSD, ήταν και πάλι χορηγός.

Συνεντεύξεις που θα συζητηθούν, αποκλειστικά θέματα, έγκυρα ρεπορτάζ και επιτυχημένα business stories, μπορεί να αντλήσει ο αναγνώστης στο τεύχος Νοεμβρίου του «Χ&Τ», την εικόνα του οποίου ολοκληρώνουν μια σειρά από μόνιμες στήλες, με εξαιρετικό ενδιαφέρον και πιστούς αναγνώστες.

Στην πλούσια θεματογραφία του, σημείο αναφοράς αποτελεί η συνέντευξη του προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, κ. Αλέξανδρου Βασιλικού, ο οποίος, έχοντας διανύσει πολλά χιλιόμετρα επιτυχημένης επιχειρηματικής, αλλά και συνδικαλιστικής πορείας στο τουριστικό επιχειρείν, μιλάει για όλους και για όλα, λέγοντας σκληρές αλήθειες.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον στο νέο τεύχος παρουσιάζει η συνέντευξη του γενικού γραμματέα του Ε.Ο.Τ., κ. Δημήτρη Φραγκάκη, ο οποίος μόλις 2,5 μήνες μετά το «βάπτισμα του πυρός» στον Ε.Ο.Τ., μιλάει για μια σειρά θεμάτων της αρμοδιότητάς του, αλλά και για τα βήματα που γίνονται για τον εκσυγχρονισμό του Οργανισμού.

Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού παρουσιάζεται κατ’ αποκλειστικότητα η πανελλαδική (εν εξελίξει) έρευνα των New Times, σύμφωνα με την οποία αυξημένα κατά 35,2% εμφανίζονται τα καθαρά κέρδη 400 μεγάλων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στη χώρα, αλλά και τα αποτελέσματα της τελευταίας με έτης της Euromonitor International «Megatrends Shaping the Future of Travel:2019 Edition» για την εξέλιξη των διεθνών τουριστικών αφίξεων, οι οποίες υπολογίζονται σε 1,8 δισ. μέχρι το 2024.

Επίσης, ενδιαφέρον παρουσιάζει το ρεπορτάζ από την 40η διεθνή έκθεση Τουρισμού του Λονδίνου, World Travel Market, σύμφωνα με το οποίο, ισχυρή παραμένει η ζήτηση για την Ελλάδα στην τουριστική αγορά της Αγγλίας.

Την ίδια στιγμή, στη δημοσιογραφική ύλη του περιοδικού τη δική του, ξεχωριστή θέση διεκδικεί το ρεπορτάζ από την 35η έκθεση Philoxenia, την καθιερωμένη «γιορτή» του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη.

Μενού